[Scribus] Translation: Moving from PO to TS file

Łukasz Jernaś deejay1
Sun Jan 25 12:30:31 CET 2004

Dnia Sun, 25 Jan 2004 12:01:43 +0100 u?yszkodnik Maciej Hanski
<ma_han2000 at yahoo.de> napisa?:

> Hi everybody (translating folks in particular),
Hello.

[--cut--]

> To my Polish colleages on the list: Czy znacie moze polskie
> odpowiedniki slow "Blackpoint compensation" oraz "relativ / absolute
> colorimetric"? Moje poszukiwania nie przyniosly niestety rezultatu.

To pierwsze to ZTCP "kompensacja poziomu czerni" - gdzie? si? obi?o o
kursor nie tylko mi ale r?wnie? znajomemu.
Drugiego niestety nie wiem.

--
?ukasz [DeeJay1] Jerna?
http://www.nadzieja.ha.pl/ - maybe You can help?