[scribus] wifi hiba és grub

ale rimoldi ale.comp_06 at xox.ch
Sun Jan 15 17:30:09 UTC 2017

hi torök

> Jó neked, hogy fut a wifi-d. most, hogy megnéztem, nekem nem megy, de
> még csak nem is látja a cuccot.
> Most gyakorolhatom, amiket tanácsoltam. :)
>
> Grub, egyelőre simán e és kézzel kijavítom a 4.4.28-at 4.4.39-re.
> Majd ha lesz kedvem, megcsinálom.

not sure this message is scribus-related...

an automatic translation from hungarian does not make much sense:

"""
Good for you to run the wifi d. Now that I looked at, I do not go, but
You can not even see the stuff.
I may exercise that you advised. :)

Grub, a forward smoothly and manually correct the e-04/04/28 04/04/39
at away. Then you will feel like it, I'll do it.
"""

ciao
a.l.e